Wednesday, November 11, 2009

Kekasih Gelapku...


Kekasih Gelap ku....

Salah satu lagu kegemaran ku... diantara bahasa liriknya...

"Mencintaimu lebih dari apa pun... Meskipun tiada satu org pun yg tahu... mencintaimu sedalam-dalam hatiku ...meskipun engkau hanya...kekasih gelapku...

ku tahu ku takkan selalu ada untuk mu... di saat engkau merindukan diriku...kau tahu ku takkan bisa memberikanku waktu yg panjang dalam hidupku...

yakinlah bahawa engkau adalah untukku, yg ku cari selama ini dalam hidupku.... bla...bla..."

-------------------------------------------------------------------------------

Setiap kali dengar lagu ni.... hati aku jadi kecut... kenapa ye ?? macam nak luruh jantung pun ada... rasa nak marah pun ada.... Aku tak ada kekasih gelap...tapi aku pernah dijadikan KEKASIH GELAP...(zaman muda2 dululah)..

tapi rasanya aku tak sanggup pun nak jadi "org bodoh"... menagih cinta.. jadi aku tinggalkan dia... walaupun jauh disudut hati aku... mmg aku sayang sangat padanya pada waktu itu... tendakan aku tepat...sekali pun pahit...sakit dan derita... aku berjaya pergi daru hidupnya...

Seharusnya...kita lebih sayang diri kita...dari sayangkan orang lain... tapi bila sesekali ingat...rasa sedih jugak..macamana aku boleh jadi bodoh macam tu...biarkan orang mempermainkan perasan aku... :)

No comments:

Post a Comment